Förlåt

Förlåt för att jag inte bloggat. Men igår när jag mötte Alex drog vi hem till honom och kollade på film sen drog vi till handen och mötte några sen drog vi till vega baren och käkade, bytte jacka och hämtade grejer hos mig sedan chillade vi bara hos casey tills bussen skulle komma. Så sov jag över hos Alex.
Idag har vi chillat, spelat mw3 och runt halv 8 var jag hemma. Då duschade jag och så sen mötte jag Minea på donken och vi käkade och köpte lite på maxi för att sedan dra till Erik där Victor och Robin va. Jag spelade wow och mw3 och kom nyss hem. Snart kommer Alex hit och ger mig sovsällskap :* Blir dåligt med blogging tyvärr.


Kommentarer
embla och julia

hehe svårt att säga men vi skapade våran blogg för 3 dagar sedan men runt 160 sj? :D

2012-03-02 @ 23:21:42
URL: http://yesgirls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0