Lördags

Jag och Alex låg ett långt tag i sängen men drog sedan till mig, jag duschade bytte om och sådär. Sen drog vi upp till centrum, köpte subway och tog med det hem till honom. När vi ätit upp fixade även han sig och sen mötte vi Minea. Drog in till stan för att köpa parfym och en tröja till Alex och där i Gallerian mötte vi även Benji och Jonte. Så dom hängde på oss. När affärerna stängt drog vi allihop till kungshallarna där Benji bjöd alla på mat och efter det drog vi vidare till en uteservering på gamla stan. Satt där ett rätt långt tag och tog det lugnt. När vi väl kom till handen köpte jag och Alex massa godis och åkte hem till honom på dalarö och hade myskväll :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0