Klippt mig

 
(bilden är från innan jag klippte mig)
Hello hello! Imorse väckte nadja mig, var hennes big day idag. Hon börja gymnasium och inte vilket som helst utan mitt. Ska bli så kul! Vi har alltid drömt om att gå i samma skola (a) Aja runt 1 åkte jag med mamma in till stan. Kollade lite och hon lämnade in två skor hos en skomakare. När vi kom tillbaka till handen var klockan runt 4 och då mötte jag Alex och Dennis, sedan gick vi till frisören och jag klippte mig. Ni får bild imorgon, inte värsta skillnaden vilket är bra, vill inte ha kort hår. Efter klippningen drog vi och köpte 3 paket hårfärg, chips och godis och sen åkte Dennis hem och jag och Alex var med varandra lite till. Åkte hem typ halv 7 då åt jag och sen har jag laddat ner nya låtar på min ipod, läst skvallertidning och sett The hills med mamma. Imorgon händer det grejer men mer om de då. Puss på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0