The voice..

Igår kom jag hem runt 1 och följde med lillasyster och mamma till maxi. Hemma sydde jag in mina byxor, duschade, fixade mig, åt och blablabla för att sen åka till handen och möta Dennis, Alex, Minea och Natta. Vi åkte i till stan där vi mötte massa andra också. Drog till kungsan men efter ett tag när vi fick reda på att de bara skulle vara DJ's på The voice valde jag, Alex och Dennis att dra till medis istället där vi även mötte Casey. Jag och Alex tog tåget 00:19 till mig och hos mig åt vi och jag somnade nästan bums efter det. Idag har vi legat i sängen hela dagen till 5 typ då han behövde åka hem och jag följde med och handlade med syster. När vi kom hem igen gjorde vi hemma gjord pizza och snart ska jag äta glass och se The hills. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0