En gång i phuket

Förlåt att jag bloggat jätteuselt men har inte haft tid eller data. Och blogg.se appen bara fuckar ur. Igår åkte som sagt jag, Alex och Tove in till stan. Vi käkade på donken och sen såg vi en gång i pukhet, som faktiskt var väldigt bra :) Sen åkte vi till handen och mötte några och sen vidare på en fest i länna. Den var skit tråkig och de blev lite bråk så vi drog och jag sov hos Alex sen. Idag har vi bara legat i sängen hela dagen och runt 6 åkte jag hem. Har städat rummet och ätit och ska snart hoppa in i duschen.


Kommentarer
Eyebe-Emelie

sv; Vad roligt! Jag följer dig nu så kan du göra detsamma :)

2012-03-04 @ 20:01:24
URL: http://eyebe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0