Sängen

Jag bloggar väldigt dåligt faktiskt men det är för att jag har inte så mycket lust nu på sommaren och har mycket annat för mig. I tisdags kom Alex hit och vi åt massa chips o dipp, vattenmelon, cola och blabla sammtidigt som vi kollade på filmer. Sen igår drog jag med mamma till stan och vi köpte lite grejer kan ju faktiskt lägga upp bilder på det jag köpte sen. Vi åt kebab också som jag spillde på mina vita byxor -.- och sen fikade vi på cafe 60. När vi var hemma kollade jag på filmer från när jag var liten och lite annat, hade även ansisktsmask av choklad som jag bara ville äta upp.
Dagens planer är jag vill nog dra till stranden eller ialafall sola på min trädgård, måste dessutom cykla och ska försöka hinna rensa min ipod jag hittade för några dagar sen och lägga in nya låtar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0