Midsommar

Hejhej! Har tyvärr inte kunnat blogga eftersom att bloggappen är helt galen men jaja. I fredags på midsommar som sagt åt jag hemma med mamma och sen kom Nadja. Vi drog och mötte Alex, Dennis och Benji vid statoil och drog sen vidare hem till Alex. Var där ett tag och sen drog jag och Nadja hem till mig för att käka och sen till vendelsö på fest hos Ludde. Alex, Dennis och Benji kom också dit hade rätt kul tills senare på kvällen.. Avslutade kvällen iallafall på vegabaren och sen drog jag och Nadja hem till mig och sov. Idag har vi bara varit hemma och runt 8 drog jag till handen och mötte Alex. Kom hem runt 11 och gjorde mat och kollade på och så kom Polly. 
Vad som händer imorgon ffår ni veta då :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0