De dagar jag inte bloggat

Förlåt att jag verkligen inte bloggat alls..
I torsdags var hade jag träning bara och i fredags med. Efter träningen i fredags mötte jag Alex i centrum och vi åkte hem till mig och åt, kollade på aladdin osv.
I Lördags hade jag dansuppvisning som mamma, Alex och Dennis kom och kollade på. Sen åt vi afrikansk mat där och efter det åkte jag hem till Alex och sov där.
I söndags åkte jag, Alex, Dennis och Tove på bigbrother final. Askul var det förutom att det regnade så mycket, men men. Hanna J var absolut en värdig vinnare tycker jag. JAG FICK ÄVEN EN PUSS AV JIMMY!! ÖVERLYCKLIG OCH TRÄFFADE SIMON SOM VANN FÖRRA ÅRET :D Bilder får ni i nästa inlägg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0