26 juni

Mötte Alex igår i centrum och då hyrde vi 3 filmer och köpte massa godis. Efter det drog vi till hans mormor och kollade på filmer från när han var liten en stund. När vi kom hem till honom låg hans kissekatt jätegulligt i sängen så vi la oss brevid med allt godis och kollade på filmerna och myste hihi. Inatt mådde jag dåligt så vaknade typ 5 och kunde inte somna om förns typ 7 och Alex fick gå upp och hämta vatten till mig o sådär. Men sen på morgonen mådde jag bättre och vi käkade frukost och sådär. Efter ett tag gick vi till centrum där jag köpte några smycken som ni ser i de tidigare inlägget :) Nu är jag hemma och ska bara chilla här hela dagen tror jag eftersom det är så dåligt väder och alla mina kompisar är ändå utomlands eller på peace&love buhuu.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0