Usch vad jag är dålig på att blogga

Igår drog vi ju som sagt till stan där vi åt i kungshallen och sen drog på bio och såg Cockpit som var väldigt rolig faktiskt. Rekomenderar den ;) Kom hem runt 12 och då satt jag och snacka med mamma ett tag och somnade sen runt 3. Idag drog jag till handen med mamma för att hon skulle lämna papper o grejer och sen drog vi till centrum och köpte lite saker som jag kan lägga upp imorgon. Efter det drog jag till Alex och där åt vi tacos och sen åt vi glass och myste lite tills 8 typ då jag cyklade ner till maxi. Där hjälpte jag mamma att handla och sen hemma har vi bara kollat på the hills. Imorgon händer det grejer men de kan jag ta då ;)
 
 
 
Min älskling väckte mig ju igår me de här rosorna, kortet, choklad och halsbanden igår. Så himla gulligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0