Söndag & måndag

Igår kom Erik till mig och vi drog sedan till vega baren och åt. Efter det skulle vi cykla till Hampus men vi fick punka så vi drog hem till mig istället, väl hemma hos mig bestämde vi oss för att dra på bio. Så han ringde sin tjej Emelie och vi snackade med Alex så bokade vi 4 platser på heron city till filmen Ice age 4 i 3D. Den var sjukt bra. Och där i heron träffade jag även Amandus från big brother :D Helt exhalterad, han var mycket snyggare i verkligheten. Aja efter bion fick vi vänta på tåget i Älvsjö nästan 2 tim på grund av växelfel.. Sov sen hos Alex och idag vaknade vi tidigt för att gå till stranden med min lillasyster, Nadja och Malcom. Sen när molnen börja komma drog alla hem och när jag var hemma åt jag, duschade och sådant. Har även fixat naglarna som såg hemska ut. Och sen har jag legat med mamma och kollat på The hills, jättemysigt :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0