My days

Som ni märker har jag ju inte bloggat på flera dagar men de är mycket på grund av att det inte går att mobilblogga och jag har gjort massa saker och har inte haft data eller internet på dagar :)
I tisdags cyklade jag med mamma och syster till Länna, vi handlade och kollade lite. Sen när vi kom hem duschade jag och åt. Några av mina kompisar ville att jag skulle följa med på bio men sket i det och låg hemma och hade en myskväll med familjen. 
I onsdags mötte jag Nadja runt 1 och vi drog till stranden och solade men vi badade inte. Sen runt 5 drog jag till Maxi med Alex och Dennis, vi handlade massa mat hem till Alex och bar allt hela vägen hem. Väl hemma hos Alex gjorde vi mat och kollade på tv. Sen på kvällen åkte Dennis hem och jag och Alex gick hela vägen till mig och hämtade saker och sen sov vi hos honom. 
I torsdags vaknade vi rätt tidigt för vi tänkte dra till banken och sedan stranden men tyvärr var det inte så bra väder så runt 3 drog vi till Najaden och gymmade. Efter det cyklade vi till centrum och handlade lite mat och cyklade hem till honom och lagade en kycklingsallad som vi åt framför disney chanel. Sn åkte jag hem och hämtade lite saker och sen tillbaka till Alex. Vi drog till lillrudan och kvällsbadade. Mitt första dopp i år och sen drog vi till filmkedjan och hyrde 3 filmer och köpte cola. Sen myste vi hemma hos honom och kollade på filmerna och åt massa kakor tills vi somnade.
I fredags när vi vaknade kollade vi på en film och mer kommer jag inte ihåg men runt halv 9 mötte jag min syster så åkte vi hem tillsammans och väl hemma snackade jag med mamma packade nya kläder och sånt och sedan drog jag till Alex igen och sov där.
Igår alltså lördags så kollade vi på lycka till charlie marathon på disney chanel och sen drog vi till Najaden men de stängde 12. Så vi cyklade lite och hittade ett jättebra smultron ställe där vi började plocka smultron och åkte hem igen. Sen efter ett tag drog vi ner till lillrudan och tog ett dopp och runt halv 8 drog jag hem. Sen träffade jag nadja och vi cyklade med min syster också och när jag kom hem har jag bara kollat lite på film och sådär, ska nog se på the hills snart :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0