Grönan

Hello ja jag bloggar jättedåligt men fick reda på nu att blogg appen funkar så blir nog bättre blogging då.
I tisdags mötte jag Alex och vi drog till Jula och köpte någon grej för att laga punktering och sen hem till mig för att laga cykeln men det gick åt helvete så vi gav upp och runt halv 7 drog vi hem till honom och åt och sen hem till mig igen och chillade. 
I onsdags åkte vi in till grönan med min mamma, issa och Linn. Vi hade så jävla kul och åkte allting. Alex spelade bort 160 spänn på chokladhjulet och aa vi spelade andra saker men vi vann ingenting. men men.. otur i spel, tur i kärlek ;) tihihi. Sen när vi kom hem käkade vi och somnade typ på en gång.
Igår låg vi i sängen och såg på Jersey shore jättelänge och runt 6 åkte vi till handen och mötte Casey, Lissi, och Louise och en till kille. Sen skulle vi egentligen gymma men vi sket i det.. Så när jag kom hem käkade jag massa hot wings, aasgott :D och sen följde jag med mamma och issa till maxi. Runt 10 drog jag till statoil och mötte nadja och vi drog till vega baren. Satt där ett långt tag och snackade och gav varandra shoutouts på insta o blablabla. Ska chilla i min säng nu och kolla på the hills. Hörs imorgon. Kisses :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0