Förlåt för dåligt blogging..

Har inte bloggat bra alls, men känns som att bloggen får komma i andra hand nu på sommaren och sådär. Har inte sån stor blogg lust heller. Men jaja, men i lördags har jag varit och bowlat, med Alex, Casey och Minea efter att vi var på stranden. Sov sen hemma hos Alex och i söndags chillade vi bara hemma tills på kvällen då vi drog ut och mötte Casey, sen kom Micaela och massa till sen. Sov hos Alex då igen och igår drog jag till stranden med Minea. Vi satt mest och åt där och sen drog vi till valla med Danne och Alexander. Där fick jag en glass och vi gick runt med Dannes hundar tills vi satte och på gräset vid en lekplats. Sen kom min Alex också dit men efter ett tag drog vi. Och på kvällen handlade vi bara på maxi och kollade på rosa pantern och pippi med min lillasyster :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0