Hannah montana

Igår kollade vi på beck men bytte till a serbian movie för jag hade redan sett den. Och
det var den äckligaste filmen nånsin typ.. Nadja låg och uppdatera mig om allt som hände
medan jag låg under täcket och typ nästan kräktes. Till slut stängde vi av för Nadja
börja må skit dåligt också. Då satte vi på nattbuss 807, kollade halva sen sov vi. Och
hahaha i sömnen så typ började jag krama om Nadja och pussa henne hahaha dör!
Men aa imorse har vi kollat klart nattbuss 807 busat runt i lägenheten och kollat hannah
montana. NU har vi bakat och väntar på att kladdkakan ska bli klar sen ska vi se mer
hannah montana :)

Sen kanske vi träffar Alex vi får se :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0