Brazilian day

 
Igår åkte jag in till stan med Alex på brazilian day i kungsträdgården. Min mamma dansade och sådär. Vi kollade på olika shower, de var två dragqueens bara för att de är pride vecka och vi åt god mat. Runt halv 10 var vi hos mig igen och hämtade lite saker och sen mötte vi Minea. Chilla lite och sen drog vi hem till Alex. Väl där åt vi chips och sånt och kollade på en film sen somnade jag. Imorse drog vi till centrum och köpte lite frukost och runt 3 drog jag från Alex hem där min moster och kusiner också var. Vi drog till stranden och Alex kom även dit. Badade jättemycket vilket inte alls är likt mig och sen drog vi hem. Somnade hemma ett tag men sen gick jag, mamma och lillasyster till maxi och handlade. Åt ribs med pommes och sallad och sen hade vi lite familj mys framför en film vi lånade av alex :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0