Om mig

DIG:

1. Hur lång är du ?

163 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?

Vet inte riktigt, någet med mycket pengar iallafall.

3. Vad pluggar du ?

Ekonomi på riksäpplet.

4. Har du långt hår ?

Till naveln, lite längre kanske.

5. Vilken hårfärg har du ?

Mörk & ljusbrun

6. Sminkar du dig ?

Till vardags typ inte men ska jag någonstans så ja.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

Blå

9. Har du kysst någon idag ?

Ja

 

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

Nej

2. Vart bor du mest , mamma eller pappa ?

Bara hos mamma

3. Hur många syskon har du ?

2

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?

Kommer inte ihåg

5. Hur många ställen har du bott på ?

3 i Sverige & 2 i Peru

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

Ingen, men bråkar mest med mamma

7. Vilken familjemedlem är snällast?

Syster

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

Rätt längesen

 

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

Igår

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

Nadja

3. Har du kysst nån kompis ?

Ja

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

Ja

5. Vem har du varit kompis med längst ?

Nadja

6. Vem känner dig bäst?

Mamma & Nadja

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?

Nej, bara om hon/han bad om min åsikt.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

Nej


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

Ja

2. Klä dig annorlunda ?

Beror ju på hur annorlunda menas.

3. Vara dig själv ?

Standrad bror

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

Ja

5. Pierca dig ?

Ja

7. Ha sex på offentlig plats ?

Hur offentligt?

8. Vara omogen ?

Haha ja

9. Äta småkryp ?

Om jag fick något för det


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

Kommer inte ihåg

2. När var du på semester senast ?

I sommras

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

Rosa

4. Är ditt hår tråkigt ?

Ja, ska klippa & färga det snart.

5. Vem såg dig naken senast ?

Min pojkvän

6. Hur ofta duschar du?

Varje eller varannan dag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

När jag känner för det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0