Min helg

Fredag: Chillade i centrum med några, åkte på träning. Alex kom till mig på kvällen, vi mös, kollade film såhär standard och min älskling sov här.
Lördag: Drog till port73, sen till handen och mötte Dennis och solade. Åkte hem och åt, kollade på tv, sen kollade på man on fire med lillasyster och mös hela kvällen sen sov han här.
Söndag: Drog till port73, sen hem och spelade massa olika spel, lagade tacos till min familj, oss och min släkt. Sen mötte vi Dennis och chillade hos mig och spelade uno sen drog till handen och sen drog jag och Alex till mig igen och kollade på bb och sådär. Han drog typ nyss och jag ska skriva en so grej och måla naglarna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0