Min helg

Hello bloggen inte bloggat på hela helgen. Börjar bli slite standard.. Iallafall så i fredags sov ju Alex här sne på lördag kom Dennis hit. Vi drog till port73 och sen hem till mig igen. Vi spelade uno o sådär. Sen chillade jag och Alex hemma, åt och kollade på jersey shore. På kvällen drog vi till handen och mötte Gabbe och Dennis. Och på kvällen sov vi här igen. Igår var vi hemma och kolla jersey och sen drog vi till handen och mötte Casey. Var där ett tag sen åkte vi till coop handla mat. Lagade och åt framför BB. Sen tvättade vi också och la oss framför jersey med dom nya cheeseburgar chipsen :) Idag var jag ledig så har bara städat tredje våningen och snart ska jag äta :)


Kommentarer
nadja

OMGGGGG SåHÄÄÄÄÄÄR GULLIGAAAAAAAAAAAAAAAA

2012-04-23 @ 19:17:58
URL: http://nheikkinen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0