Utkast: Sept. 23, 2011

Hääj häääj bloggen, kom nyss hem från biblioteket.
Pluggade med Catharina där, har lärt mig skiiiit mycket.
Funkar så bra att plugga med en kompis. Biblioteks kvinnan

var skit snäll oxå, det kostar 5 kr att gå på toa och hon lät mig
gå gratis (a) aja, vi plugga där i kanske 2 och en halvtimme(?)
Baxa en cappuccino från pressbyrån hiihi busigt. Sen åkte vi hem.

Sen ringer Catharina mig plötsligt en timme senare och säger att hon fortf är i fridhemsplan.
Och att en man pussar henne, och att det inte funkar skicka sms-biljett. Och att ja
måste hämta henne, snäll som jag är så åker jag dit.
Och till hägersten, pizzerian, det lukta fett gott där :$$$






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0