my flow tighter then dem virgin bitches

Kom ungefär 2 timmar sen hem. Sov hos Catharina igår.
Vi hade jätte kuuuul. På natten var vi inne i omegle,
herreguuud asso, var roligt o se folks reaktioner, catharina
hade laddat ner en film på en tjej som dansar runt HAHA.
Sen vi satte på omegle, vi hade tagit cam bilder innan, så blev
det så att en skit ful drivbild visades där xd fan va mkt vi doooog.
Träffa oxå Catharinas broor sååå snäll :') vill oxå
ha en storebror.. Idag vaknade jag 11 tiden, sen fixa jag
och Catharina oss lite och drog till träningen.
Och nuuu ;D ska jag kolla på final destination 5.
Hoppas den är bra, kan inte se kommentarerna till
den för att sidan jag kollar på har fuckat.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0