ima motherfucking monster

Idag har det varit en riktig fail dag. 08.15 mötte jag Catharina
i fridhemsplan, sen drog vi till donken, typ inga människor där.
Sen så sitter det en afrikansk man en bit bort som stirra hela
tiden (gorilla agentti)
efter en halvtimme kom han fram till oss
och börja prata om sl på engelska
med afrikansk dialekt?
hahahah aja det var skit kul. Sen köpte vi latte, drog till

skolan. I skolan fick vi veta att vi tar klassfoto & spex.
Såå jag fick flipp, catharina med, för båda var helt ofixade,
inte direkt finklädda
. men det löste sig för jag hade smink

och andra hade plattång osv.. Sen på spex var jag och
catharina Gangsters
dåra. Nu ska jag plugga lite so,
och sedan dra till träningen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0