igar

åkte ju med Catharina till skärholmen, herreguuud aso!
Vi var där i ca 15 min, så kommer värsta alarmet att det brinner
 i byggnaden
, först trodde jag att de va nåt skämt eller nåt,
 men sen fortsatte det sa alla sprang ut. Folk baxa massa
saker hahaha. Aja sen var vi i Skärholmen typ en timme till,
men centrumet var fortfarande stängt så vi drog till stan.
I stan hände inget speciellt. Sen åkte vi till vällingby,
hämta Catharinas saker, och åkte till Hägersteeen.

Haha aso fett jobbiiiiigt, när vi var ute i vällingby så
 gick det massa killar, sen när jag prata typ tex
 '' tycker du jag ska göra det?''
 sen dom ba ''aaaaaa'' inbjudare brää.
Vi träffa på skiiiit konstiga människor igår asso.
 En transa oxa, sen en kille ba äru tjej eller kille
till henne/han. Och hon ba ''stick'' tyckte fett synd
 om henne/han. Hon blev typ sårad haha.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0