i want this forever i swear i can spend whatever on it

Köpte från affären massa maaaat, cosmopolitan
 (för er efterblivna så är det en tidning), ansiktsinpacking,
 body lotion. Har hårinpackning i håret nu, ska tvätta
ut det och sen kolla film från datan, och platta håret
till imorgon. Var ju inte i skolan idag pga att
min busskort hade slutat funka! Hemskt.
Pappa laddade den som tur nu.

Imorgon ska jag köpa den skiiiiiit goda
parfymen
Satu använder. Döööör den
 luktar typ sockervadd / hallon.

Tääänkte oxå bara säga att det blir lite bilder från
min sida då jag inte har usb kabel. Fast har ju
internet på mobilen, så lägger in bildbomb antinge
lördag eller söndag dåeeee.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0