friday night

hej bloggen, ingen kommer se inlägget nu hihi förräns om en vecka kanske.
Men bloggen las ner pga att det blev massa problem för det är folk som inte ska läsa bloggen som läser. Inget liv liksom, sitter och läser tonårs bloggar. Aja whatever. Senaste dagarna har inte hänt nåt speciellt, var med Hector, drog hem till han och lyssnade på Shakira och läste vetenskapstidningar (inget liv).

Sen så igår mötte jag R och var en stund bara. Har dom senaste dagarna pluggat med Catharina i bibliotek. Har 4 prov nästa vecka, och hade No prov idag, och lämna in novell.
Skicka iväg novellen till läraren nyss. Skrev om en tjej som blivit våldtagen.

Nästa söndag har jag flyttat.
Bor i Vallavägen då, för er som inte vet så ligger det i haninge. Ca 15 min från där jag bodde förut med Buss. Kommer kännas wierd. Nytt hem, nya grannar, ny omgivning, ny mataffär, pizzeria, Ny väg till skolan. hahah.

Imorgon åker jag till mamma och hjälper till med att sätta saker i flyttkartonger osv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0