Förlåt för jag inte bloggat

Har inte hunnit. Men i torsdags var jag iaf med Robin och Erik
efter skolan. Sen drog vi till Victor och sen drog jag ut för att
snacka med Patrik. Sen mötte vi Adde satt på donken tills de
stängde. Sov hos Patrik och på fredag åkte vi till handen när vi
hade vaknat. Han skulle köpa öl och så käkade vi kebab. När
jag kom hem duschade jag och träffade Minea. Vi drog till donken
och sen hem till mig och lämna min cykel. Drog till haga med
massa personer sen till gårdens osv. Kom hem typ 2 och då sov
jag :)
Nu ska jag äta upp mina pannkakor och sen hämta en laddare
hos Minea och sen köpa änglar åt Simon. Sen kanske jag ska
till pappa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0