that's who i am !

Hääääj, inget speciellt har hänt dom senaste dagarna. På fredag solade jag och Catharina, sen åkte vi till vällingby. Var hos henne. Hade hårinpackning. Sen åkte vi till hennes kusin. För Catharina skulle vara barnvakt. Var roligt, tills vi skulle lägga Ines. Haha, vi lärde henne säga walla, hahah så jävla roligt det var asååww. Vi strechade och såå med Viola, och senare kollade vi It och Dawn of the dead med Oliver. Fast jag och catharina somnade i mitten.. På lördag morgon, drog vi till Catharina, kollade Barnhemmet, kidulthood och ett avsnitt Jersey shore, hela tiden kom det läskiga ljud.. Sen på kvällen drog jag hem. La mig halv 10. Och vaknade idag kl 8. Håller på bli förkyld typ.. Skit jobbigt.. Imorgon flyttar vi till lägenheten. Aldrig vart där. Kommer inte hitta dit haha! Köpte btw en hårinpackning för 125 kr (?).







catharinas bakrundsbild på datan








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0