pussy

Hej bloggen. Efter skolan drog jag och Catharina hem till mig. Fixa meej och drog sedan till hötorget för att kolla på
 pa2. Haha seeen när vi är vid kassan och vi ska ta ut biljetterna säger dom att jag har bokat i heron city biljetter! Och så fanns det bara kvar separata platser så vi gick runt i stan, köpte en tröja från Gina. Vid 8 tiden åkte vi till Hägersten och åt pizza. Haha det var kul. Messi stirrade hela tiden. hatar när folk stirrar på mig när jag äter .Nu ska vi kolla på film. Paranormal acitivty 3 genom datan haaah. Gud gav mig 3 tecken. Jag behövde en cigg. Så mitt framför mina fötter är en hel, vacker cigg. Och sen ja ba, fan nu behöver jag bara en tändare.. Så ligger det en tändare där haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0