my dayz bitchääääs

shoo bloggen, kom ungefär en timme sedan hem.
Igår var jag hos läkaren, snacka lite, sen drog jag.
Sitter i pendeln, elfel. Inget pendel åker t stan. Regna
som fan. Frös & var hungrig. Så ja beslöt mig att åka tbx
med buss hem. Kom hem. åt, böt kläder. Och sen vid 9
tiden drog jag och min syster till pappa, blev inget
pluggande för mig, så kunde inte göra proven jag
skulle göra idag.

Förra helgen efter stan med Catharina
drog jag till hägersten t H****r. Sov där. Värsta
natten everrrr. Kunde inte sova. Så jag kollade film
hela morgonen hähä. Kom hem sen vid 1 tiden nästa
dag. Sov hela dagen, när jag vakna t ica  o köpte
godis med syster hähäää. Förrigår, måndag(?)
så kom R***rt t mig och vi chillaa sådär.




shooooooooooo (vanessa)


jaag igåår i skoläään.


boooobi ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0