äre lugnt om jag kallar dig baby ?

hääj hääj bloggen, var hos läkaren idag, kom till skolan ungefär 12.
 efter skolan stanna jag i fridhemsplan med Catharina och köpte latte,
och kolla i skolkatalogen i en timme hahahah herran jumala. Blev skiiiit ful!
 Fast jag var ju helt oberedd. Visste inte att vi hade skolfoto den dagen.

Och vi får inte våra spex bilder heller för rektorn tkr dom var olämpliga hörde jag.
Aja sen drog jag hem, mötte pappa i Liljeholmen. Handla lite. Sen när jag kom
hem gick jag ut med pappa och hunden och panta flaskorna. hemköp är så jävla dyrt!
Behövde köpa en tändare, och såklaart ska det kosta en förmögenheeet. 18 fking kronor. 
Skiiiit ställeeeee. Ska nu kolla film med familjen snart :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0