8 mal

Är helt fast vid datan. Skulle kolla på film, men kom inte bort haha. Kollade genom aallaa inlägg jag skrivit. Shit, värsta förändringen, både i personligheten&utseendet. Umgicks med heelt andra personer,som jag inte har kontakt med längre idag. Förut var jag ute typ varje dag,kom hem vid 8-9 tiden på vardagar om inte senare så det blev inget pluggande. Var för det mesta i stan. Tänkte heelt annorlunda, ville hellre ha roligt än att sitta och tråka bland böcker haha. Brydde inte mig om konsekvenserna. Klädstilen var annorlunda. Hade kortare hår hihi.
Hade 6 ämnen ig. Jobbade bort 2. Gick ut 8:an med 4 ig.

Nu pluggar jag....... Haha sådär men jag pluggar betydligt bättre, är i skolan typ varje dag. Är inte varje dag ute, oftast hemma faktiskt. Har mognat. Har längre hår. Var oxå rätt oseriös med killar nu är det mer seriöst. Skriver inte lika mycket stavfel i bloggen, och lägger in mer bilder. Slutat dansa. Aja nu loggar jag orkar inte vara uppe haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0