we found love in a hopeless place

Sho bloggen, igår var det ju Raijas begravning, efter det drog alla bruuuudarnaa till Julia i Husby. Vi chillaa lyssna på musik,snackaa osv. Sen tog jag över datorn och gick in i chatroulett, efter 5 min var alla i chatroulett hahahha sååå kuuul. Aja, vid 9 tiden lämnade Catharina, Okra och Julia mig till Husby badet där jag mötte upp Ali. Halv 11 mötte jag upp Catharina och åkte till Haninge. Hatar när det kommer fulla killaaaaar, dom är fett jobbiga haha.

Och idaaag drog jag och Catharina till centrum, köpte en tröja,jeans, och örhängen. Innan det åt vi på sibylla med min rabattkupong hihih. Lämnade henne till pendeln, träffade på en gammal kompis. Gick hem. Kommer hem, softar, drar till centrum igen med mamma, syster och Naila. Lånar filmer och dom åt på Sibylla, sen så hade en tjej min syster bråkar med följt efter oss med sin familj från centrum dit och åt där också hahaha. Psykar..

påväg till husby



öppnar presenterna


mat


sitter i chatroulett med sofia och okra i bakgrunden


Från idag:




  



väntar på tåget heelt ivriga






sibylla Naila och syster




Kommentarer
a

är du och ali på g? hur känner du honom?

2011-12-11 @ 19:57:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0