to me you are the brightest star under sunlight

Hääj häjjjj bloggeen, Åkte till flyget halv 12. och kom hem 5. Jobbiiiiigt. Haha vi gav namn till våra städare i hotellet, Den ena 'hette'' Svetlana & den andra Wang. Ska snart gå handla med pappa, finns inget mat här.. Imorgon ska jag stooooor shoppa med Catherina. Köpte inget i tyskland typ, ringar, linne och små örhängen. Inget liksom. Min pappa har fleeeer bilder från tysskland som ja sätter in nån annan dag.









äter kex efter hååårda träningspasset hähähähäh
ser ut som en trebarnsmamma hiihihi


mitt pass hahaah! gjordes ett år sen ungefär. då jag var 14









chailatten är så jävla äcklig i tyskland kööööp inte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0