love against the wall

Skola idag. Drog till ett museum. Var sådäär haha, bättre än en lektion men fanns inte så mkt att göra där. Fick tillbaka 3 prov. Är fett dissapointed. Hade pluggat skiiiiit mkt. Och kolla vad jag fick man ba fuck allllt. Jobbade med USA grejen i flera timmar, och med Hinduismen. Satt en skit äcklig man mittemot mig i tbanan. Stirrade skit mkt och följde efter mig till nästa tåg, sen hoppa han av när dörrarna stängdes man ba okeeeeej. Nu ska jag plugga till biologi provet. Haha hela det här inlägget har med skola o göra typ.

Alla prov jag gjort i so/religion/historia

Hinduismen G+
USA- Ryssland Sovjetunionen G
Jordens Vatten VG
Förhör i Historia G+

första dagen i tyskland haha




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0