wanezza <3 nadiaa

Igår hade jag och nadja show och det gick inte så jettebra. men det vr första så whatevvaaahhh. Sen drog vi till min pappa och drack chailatte och sen ut til vendelsö och träffa fille, erik och victor. Sen behövde erik dra hem ich fille var irriterad och vitor följde med oss till pappa. vi chilla här o så. Sen när victor skulle dra hade han tappat bort sin sko i mitt hus. så han missa bussen men min pappa skutsade honom. Sen drog jag och nadja på fest i skogås med våra gamla homies ;) vi hade askul och nu ligger vi i min säng och ska chilla lite sen äta frukost.
Kl 3 måste vi vara i aulan för samling och kl 4 och 6 har vi show.



Kommentarer
HANNA

hoppas allt är bra med dig idag? :)

2011-05-22 @ 11:19:57
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Angelica - En Partilletjej <3

Ja, då är det dags igen för en ny omgång av just detta ämne. Jag vet att jag många gånger har hjälpt mina nära och kära med sina bekymmer vad beträffar både kärlek, vänskap, mobbing, självkänsla osv.. Nu är det eran chans att få lite coaching av mig !! Skriv ner ditt bekymmer så ger jag dig ett råd över vad du kan/bör göra för att göra situationen bättre! Man får vara anonym, eller så mailar man mig och får svaret skriver på Bloggen. Då behöver du inte vara orolig för att någon du känner vet vem som skrivit frågan :)

KONTAKT: [email protected]



http://angelicakjellen.blogg.se/2011/may/coaching-ifran-angie.html



Kraaaaam Angie <3

2011-05-22 @ 11:47:18
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0