tråkigt som fan

ALLMÄNT:

Namn: nadja sofia isabella heikkinen
Piercingar: 6 i öronen, tog ut örhänget i brosken, den var inflamerad. fast ska ta ny där fast i andra örat.
Tatueringar: nahh
Längd: 168
Skostorlek: 38
Hårfärg: brunett
Är du kär i någon: jo.. eller ja vet inte
Önskar du att du bodde någon annanstans: jag önska mig att pappa bodde i haninge oxå
Tänker du på självmord: nej
Vilken parfym använder du: olika paris hilton & britney spears och äppel parfymerna är favoriter
Vad är du rädd för: vissa personer haha fästingar o spindlar o getingar och konsitga människor på plattan som är där på kvällarna
Är du rädd för döden?ja eller nej men vill inte dö redan haha

SENASTE:

Film du hyrde: pa 2
Film du köpte: kmr inte ihåg
Låten du lyssnade på: find your love - drake
Låten du hade på hjärnan: tack vare catha '' nanana for the teenage crime'' den meningen låten heter teenage crime av adrian lux
Personen du ringde:vanessa
Personen du tänkte på: en kille mer säger jag inte hihi (a)
Bok du läste: minns inte
Personen du fick mail av: fb
Personen du fick sms av:ida
Gången hela din familj åt middag tillsammans: förra veckan kanske nån dag

 

ANTAL:

Gånger du varit kär: riktigt kär haha, ehm 2 gånger kanske..
Gånger ditt hjärta brustit riktigt hårt:
Någon vart otrogen mot dig: vet iaf inget om det
Hjärtan brustit på grund av dej: hihi (a) vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen:
Ärr du har på kroppen: två på knäna (ramla m cykel) sen har ja en rivmärke av katt på vadet(?) sen på min högra hand råka skära mig, och vänstra för att ida fimpa på mig och för ja råka skära mig igen. sen har jag en precis typ  där halsen slutar. av akne.


ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: inget speciellt
Var det kul: nahh
Hur tidigt stiger du upp: beror på vad jag ska göra, t skolan om ja sminkar mig typ kvart över 6 och om inte typ 20 i 7
Gillar du att slåss: ibland
Vad ska du göra ikväll: vet inte kanske ut o äta
Är du seriös: beror på läget
Vad är du allergisk mot: målarfärg man målar i ansiktet haha o katter
Var har du ont: knogarna
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: jag ska lära mig det hihi
Favoritserie: tyska serier hihi en av dom, türkish för anfänger älskar cem <333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0