ghetto gospel

Jag har märkt att alla är lite falska, alla ljuger, alla sårar någon gång.
Men ingen är perfekt alla gör misstag, men jag tröttnar bara när man inte lär sig av sina misstag, vissa fattar inte vad dom har gjort fel och då är man ju rädd att dom ska göra det igen..
Jag har svårt o lita på folk som har sårat mig, det tar tid o bygga upp igen, för det är så många jag förlåtit på direkten och då tror dom att it doesn't mather hur man behandlar mig jag förlåter ju ändå. jag ger alla en chans, men om dom bara kastar den o fortsätter så får dom ingen mer.
det hjälper att ta ett paus med ens kompis eller vad det nu är, för då inser den att den har gjort fel och kommer göra allt för att inte göra det om, det hjälper.

sen är jag oxå tvungen att skriva om vissa personer som tror verkligen att dom är nåt, som bara leker med en,   vad tänker dom med? varför är det så roligt att driva med folk? för att kunna gå runt o säga lalal ja har strulat med hennee eller att hon är galeen i mig, eller att typ tävla bland sina vänner vem som har haft flest tjejer? ja fattar inteee, varför säger man 'jag älskar dig' när man inte menar de? för att få nåt av henne..?
och den sämsta ursäkten som finns ju är 'jag kände så för tillfället'. hur kan man förlåta en sån som säger så? vet inte varför jag gjorde det.. kanske för att jag kände nåt för honom, för jag trodde att han kanske inte är sån egentligen, gav honom hur många chanser som helst. man ska bara ge en, if he don't get it är han inget att satsa på. kasta honom bara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0