jag hatar puffar

o m g -.- skrev värsta texten men sen stanna datan så ja fick stänga av. igår stannade jag inte hemma gick till vanessa o dom andra o chilla järnet hos vanessa då. sov jätte dåligt -.- så ja vart trött hela dagen o ont i huvudet.  på morgonen vaknade vi typ 10 iaf jag. sen så åt vi frukost o så o så kom matte nångång o fille.

kollade med isabella nån film på disney chanel, den var rätt bra. sen så drog matte o fille, och vanessa skulle ätta, så chilla jag på hennes rum, sen drog vi oxå t donken där matte o fille var. sen drog jag hem t mamma o åt sen drog ja till tc, vilken jävla resa, skulle åka t skogås ta pendeltåget där men tåget kmr om en halvtimme så ja åkte till farsta o tog tbanan till tc, där jag träffade ida som skulle köpa hårfärg för hon har oranget hår, hihi. ska färga håret på onsdag mörkare om jag får pengaR av pappa som jag kmr få 80%
nu ska jag ta bort sminket och sedan sova. godnatt!
imorgon ska jag träffa vanessa i stan hon ska leta efter en balklänning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0