i miss you

idag så var det skola, inte så kul när man är förkyld, men jag måste till skolan-.- efter skolan träffade jag mamma, vi gick lite runt o köpte vita leggins till dansen och en tröja.. imorgon har jag matte prov & cooper test. typ att man springer runt, orkar inte speciellt inte när jag är sjuk. men vad ska ja göra.

 imorgon har jag träning kl 5, hinner inte hem. och jag måste plugga till oh no.. kom precis på, fan-.- att ja har nån jävla so grej till imorgon man får betyg av??!?!?!? ska kolla om nån i klassen är inne om det är sant. nästa vecka har jag muntlig grej  oxå om nåt i so som ja verkligen måste plugga till!

kan tyväääärr inte sätta in bilder för min usb kabel inte häär, men sätter in när jag kommer till mamma maybe tomorrow!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0