hihi

Sitter o äter choklad, missa två lektioner idag för den jävla cp regeln dom infört i ´min skola, att man inte kmr in på lektionen när man är försenad. aja sen så hade vi idrott haha, getingar överallt.. sen träffade jag ida vi åkte t tc, hon köpte avfärgning, och jag ska färga håret, var i kicks o fråga vad som är fel för ja färgat från förra året 3 gånger permanent mörkbrunt, men de gått bort efter en månad, så sa dom ja borde prova en gång till dom tyckte det var jätte konstigt hahaha :p sen så såg ja en person.... o vi köpte wienerbröd, som sen spruta över min väska, såg ut som sarre hhaha. ska städa mitt rum &duscha. imorgon blir det chilldag med kaninen

 
jätte fin bild på mig från förra sommaren


a&natha)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0