chill

bloggar inte lika mycket längre, men jag har inte tid. kom hem nyss, imorgon ska jag stanna längre i skolan pga omproov på matte och tyska (missa när vi hade provet). på fredag har vi dendär dagen fan heter den..  aja vi samlar pengar till himalaya alltså skolan. men jah tror inte jag ska göra det för att man inte får tigga pengar i stan enligt läraren.. och ja tänker inte få av mamma o pappa för då dras 200 kr av mina pengar.

igår var jag med ida, solade, somnade där haha. sen så drog vi hem till henne åt amerikanska pannkakor gott. sen drog jah hem o pluggade till fysik provet som gick sådär. nu ska jag chilla järnet. på lördag är det topnoch! ska dit.jag ska få pengar.

och så har jag ingen comviq.
och så kan ja inte sätta in bild för min webcam skiiit seg så man måste starta om datan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0