@västermalmsgallerian

Idag så kom linda t min skola ju,, haha jag försov mig så vi missa första lektionen, vi går t kansliet hämta besökar lapp, så är inte hon i kansliet där så går vi in hos rektorn och hon står på bordet och tvättar sin tavla sen snackar hon i en kvart om den hur man tvättar och så en tavla och om hur fin den är, sen så på lunchen tagga vi t donken åt en stor pommes ni ba k bry sen hade jag matteprov, asså jag borde få g! gjorde alla uppgifter till och med MVG uppgifterna fast där gissa jag svaret.
NU ska vi t min pappas jobb hämta pengar ska köpa pincett o mat och sola typ :)

kolla in lindaows blogg. världens finaste chey. ;D hon är sexy mama.
http://Lindaows.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0