du fehlst mir

Shoo sexy, igår hade jag ju träning, skulle blogga mycket efteråt, men jag palla inte var så trött. Ska sätta in gårdagens bilder idag då, inget speciellt har hänt idag, skola, och sen åkte jag hem plugga lite till so provet :) fan vad jag hatar min no lärare! ger mig betygnedsättande i fysik och matte och ig i kemi från förra terminen,även fast jag fick g på provet, och så har jag 2 ämnen till. fifään asså..



catharina



hennes energidricka samling i kemi klassen



när jag fick bonge



cathaa


när catha blev paparazzi (jag hahah)





när jag fick kuk i ansiktet hahah


annabel och catharina



jag och jasmine i bakrunden HAHAH


CATHARINA låg batteri


hade lite tråkigt så jag rita en viss person.


catharina


jag tejpa min hand missbildad




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0