/nadja

Igår var jag med ida och sami i jordbro, sen träffa vi mohammed, jimmy och kostas, åkte t stan träffa dom där, i hötorget matrix (data cafe) hahaha. sen så åkte vi lämna ida hem, så åkte jag o GRABBARNA t rådmansgatan åt gratis pannkakor, som man får där varannan fredag, sen så chilla vi runt, sen åkte vi t farsta strand, dom andra drog så vare bara ja o sami, sen tagga jag typ kvart över 12. asså hade värsta paniken, ingen mobil o ensam , för tbanan slutar ju åka nån gång..

Idag så vakna jag hos pappa, duscha o så och åkte t mamma, fixa mig fort så drog vi t min systers teater premiär. det var så jävla hemskt. sitta stilla i två och en halvtimme. sen var det fest efteråt, skit tråkigt alla vuxna drack och min syster lekte me sina kompisar.



Kommentarer
ida

HAHAHAHAHHA, precis en sån fest passar för dej, HASHAHA

2011-03-13 @ 10:48:30
URL: http://ilam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0