i västtermalmsgallerian

Idag så vare skola, herregud min no/matte lärare skällde verkligen ut mig, första gången haha! För att jag hade gjort fel några uppgifter.. aja ska träffa linda snart, vi ska åka till handen, ska hämta mina cigg av vanessa, äta på donken, och sola i brb, det är ju fett billigt där 20 min = 20 kr.
men det är lite läskigt där haha det brukar vara konstiga människor där som knackar på och håller på med dörrarna när man solar så man får panik hahaha!! och en gång så vare några killar som fråga om dom kunde sola med oss cpn.


Kommentarer
Linda

HAHAHHAA, killarna som ville sola me oss, omg :D <3 vi ångra oss att vi inte gjorde, hahahah..

2011-03-22 @ 19:53:23
URL: http://lindaows.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0