hihi

Har inte haft data hela helgen så jag skriver kort vad jag gjort alla dagar.

Fredag: Träffade jag ida och åkte till Masmo och träffade tolga och hans kompis, vet inte hans kompis namn haha, sen gick vi runt där o chilla.

Lördag: Träffade jag ida fort och sen linda var i kista och prova kläder o så.

Söndag: Träffade jag atilla och var hos han senare kom hans kompis och jag drog vid halv 9 tiden.

Idag så var det skola,fast jag gjorde 3 sidor matte!min lärare säger jag kan det vi ska kunna på provet :D  så jag hoppas verkligen jag får minst G. Ska äta nu och sen åka t träningen senare ! :)

en sexig bild på mig och linda från idas fest.



Och när jag dricker redbull.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0