Har tråkigt så här kommer en lista :D

Har du?

Folköl i kylen: ja

Något husdjur: två hamstrar :D

Någon favoriträtt: pizza

Puder på dig: nepp

Några framtidsplaner: Live life mtf

Någon sjukdom: nääh :) 

Gymkort: nope

Några kärleksproblem: nej, vi mår bra ;) 

En homosexuell kompis: i think so.. ;)

Duschat idag: ja

Någon kompis som snarkar: JAA

Någon vän som spelar i ett band: vet inte :P 

Några mvg:n: japp :)

Någon som förstår dig: thank u nädis, big love for you <3

Tuff kompis som kan försvara dig: Vet faktiskt inte :o

Något beroende: seeeeeex! nej men, choklad :$

Fikat idag:

Nagellack: japp, rosa ;)

Någon vän som bor i ett annat land: flera :)

VEM?

Avskyr du: ian och ägget

Hånar du : alla :)

Delar du mest minnen med: Nadja

Längtar du mest efter: min älskade pojkvän såklart :)

Stör du dig på: just nu på att jag måste göra skoluppgifter

Gosar du med: Hampöös :D

Lagar mat: Mamma

Diskar: diskmaskinen

Tror att den är någon: ian


VILKEN?

Tidning läser du: Frida :)

Buss åker du oftast: 825, 835 eller 830 :) 

Frisyr har du: utsläppt bara som det är :)

Dag fyller du år: 8

Årstid föredrar du: SOMMAR

Stad är du uppväxt i: Stockholm


VAD?

Gör du nu: gissa 3 gånger

Gör dig till en bra människa: tänker mer på andra än mig själv, fast det är ju däligt för mig själv :P

Gör dig till en dålig människa: gillar att retas

Vill du arbeta med: något kul, som tex stylist

Är roligast just nu: ''fan vad arg jag är''

Har du på dig nu: leggins, tröja och tröja

Har du för smink idag: mascara

Äger du för skor: som att jag ska skriva alla

Har du för storlek i skor: 37-38.

Läser du för bok: ingen

Ska du göra nu: skriva konsthistoria mään


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0