Godnatt

Kunde inte ta hålen i öronen eftersom det var stängt -.- men jag och Alex gick runt i centrum ett tag, käka på donken och kolla på kläder, skor osv :) Efter tog vi bussen och jag gick av i söderby för att dra till Victor och han vidare hem. Sen hos Victor så titta vi lite på tv och sen bestämde oss för att dra till Alex och raka honom. Och hos Alex så bestämde vi oss för att dra till hans träning. Och måste bara säga att i deras omklädningsrum där dom byter om lukta det så jävla vidrigt! Lukten ba trängde in i hjärnan! USCH. Sen drog jag och Victor hem till honom och käka och sen till matte där vi satt och asgarva åt youtube klipp hela kvällen. Sen när vi ska ta bussen så får inte Erik åka med, HAHAHA!

Nu ska jag kika lite på big brother och sen duscha och fixa lite grejor. Ses imorgon ;)

(Bilder kommer ifrån veckan, min syster måste bara komma hit med kabeln)



Gammal på mig och Matte



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0