Gästblogg MÅSTE LÄSAS!!!! VIKTIGT, ASSO VÄLDIGT VIKTIGT..!!!

Hej hampus här (världens bästa pojkvän)
idag skulle vanessa kolla på skol dm match men den blev inställd för det andra laget lämna walkover. nån skola i danderyd tror jag att det va. men skit i det. nu till det roliga, hon har haft SO prov men det har hon redan skrivit säger hon. (allt) sedan blev det en riktig stor fight i vendelsömalm skolan idag, tänker inte nämna några namn (David Karlsson VS Kevin nånting).. riktigt spännande. själv går jag i kunskapsskolan så jag såg inte den JÄTTEstora fighten. i våran skola hände det inte nånting förutom att vi slängde ut Bökken i snön för att han fyllde år. Jag vill även tillläga att min pappa fyllde år idag, så grattis till honom. jag älskar han <3. sen efter skolan åkte jag hem och sov och väntade tills matchen skulle börja. juste Robin och fille kom förbi mig innan matchen och lekte lite med mig :) kuul (Y). Vi spelade matchen och vi förlora med 0-1 mot trångasundarna. ;) helfestligt. efter matchen så hängde jag med mina vänner och min bästaste flickvän och vi hänge lite på maxi stormarknad i HANINGE 136 JAO!!!. sen gick alla andra hem och då gick jag och min bästaste flickvän hem till henne och åt en paj bit. sedan började jag gästblogga i hennes blogg. för hon vile inte blogga. det var allt från mig hoppas ni andra har det bra där ute. VI SES i nästa gästblogg inlägg. PYZZ OO KRAAM ! :*


här är jag och min bästaste flickvän <3 är vi inte söta tsm? :) <3 :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0