Day 14: Your Day, In Great Detail

Hello. Idag vakna jag och satte på the voice och halvsov ungefär en halvtimme. Sen upp och fixa mig och sen dra till skolan. Asnice väder idag btw. I skolan hade vi bild där jag, minea, danne, alex och erik gick runt och filma och på lunchen drog jag och minea till blåa sen hade vi engelska. Efter skolan drog jag, minea, erik och alex ner till söderby och minea skulle hem för att fixa en sak och jag gick med erik. Men där fick jag panik och sprang ut för eriks syster hade någon jättesmittsam sjukdom. Ej helsfestligt! Då drog vi till port73 och vi prova lite skor och gick in på coop för att fixa lite godis och dricka. Sen drog jag till bussen till min systers skola för att hämta henne. Kom hem för ungefär en halvtimme sen och då spelade jag lite super mario på nintendo och åt chips ;D helärius. Nu ska jag chilla och äta godis :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0